„Tuareg” de Alberto Vazquez-Figueroa

Editura Polirom

bestseller international

Nr pagini: 322

Nota: 10/10

Citate:

„Tuaregii infig stelele in sulita ca sa-si lumineze drumul cu ele”.

„Tuaregii sunt un popor mandru, nesupus si rebel”.

„Pe ‘pamantul pustiu’ nu trebuie sa fii erou din carne si oase, ci piatra fara sange, pentru ca pietrele sunt singurele care reusesc sa faca parte din peisaj.”

________________________________________

Oricat as incerca sa comentez aceasta carte tot nu ar fi suficient. Si mai bine n-o fac. Insa ii garantez autenticitatea si modul antrenant la care este supus cititorul.  O carte pe care o recomand.

Posted on 24 August 2011, in books and tagged , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Ma bucur mult ca ti-a placut! 🙂

  2. Imi plac la nebunie citatele! Si subiectul romanului imi place, pentru ca e mai inedit. Deja m-am saturat de atata paranormal;)).

    Dee’

    • Eu nu prea am citit SF&Fantasy, dar vreau sa incerc. Tocmai de asta mi-am luat „Fortele Raului Absolut” cu Revista Bravo. Sper sa-mi placa. Cat despre „Tuareg”, e o carte geniala. Are si o continuare…”Ochii tuaregului” scrisa de acelasi autor.

  1. Pingback: Cărţi de nota 10 « Mellon Tess

Lasă un răspuns

